F Rytmus - Sídliskový sen ("recenzia") - Aďulik Sun

Rytmus - Sídliskový sen ("recenzia")

Ahojte :)

Dnešný článok bude úplne RANDOM. Dlho nebol takýto spontánny článok, ktorý vzniká náhodne. Ja som bola na tomto filme v Prievidzi 20.8., čo je dnes a je to deň, kedy sa tento film premietal prvýkrát ! Takže som bola rada, že som sa dostala hneď na prvé "premiéru" v našom meste ! Bola som o 16:30 hod., ak ste tam niekto boli. U nás bolo takmer vypredané a iba málo miest zostalo voľných ! Neboli iba mladí ľudia, boli tam aj starší a úplne dospelí ľudia. Všetci boli tematický oblečení ako tričká JBMNT a podobne ... Takže sme trošku so sestrou (Vierka 16)  nezapadali, no to nevadí. Napriek tomu sme si to užili ...

Aký bol môj názor ?

Na začiatok vám poviem o čom to bolo a v podstate o čo tam išlo a nejaký ten priebeh. Tento film je v podstate o živote Rytmusa, pričom on tento film sám komentuje. To sa mi na tom páčilo, že sme mohli vidieť priamo jeho reakcie na slová, ktoré povedali ľudia z jeho okolia. Boli úsmevy, boli slzy a bol aj zarazený. Ani sa nečudujem. DOKONCA, vyvrátil niektoré slová svojej matky a bol aj nahnevaný. Samozrejme v tomto filme ste nemohli rátať s tým, že nadávky budú nejako vystrihnuté. NEBOLI ! A je to oveľa lepšie, keď neboli vystrihnuté, pretože tie reakcie boli o to autentickejšie. Začalo to tmavou obrazovkou, kedy hovorili - rapoval o tom, ako mu nikto nikdy neveril a nepodporoval ... Boli super zábery z detstva a vlastne zo života Paťa, kedy vyrastal. Musím povedať, že bol to "showman" od detstva a vždy musel byť stredom pozornosti. :) Vystriedal niekoľko účesov od normálnych vlasov cez dlhé vlasy až po vyholenú hlavu. Tiež tam boli zábery z koncertov, prvého stretnutia s jeho biologickým otcom. Tiež tam boli celky, ktoré patrili jeho rodičom, súrodencom a tiež aj jeho učiteľke, ktorá ho mala teda naozaj v láske :) :) :) Vlastne vyšlo na vonok, že Rytmus utekal z domu, šiel si stále za svojim snom a dokonca ja cez prekážky. Možno si poviete, že aké mal prekážky ? Ako príklad by som uviedla podľa mňa najhlavnejšie DVE prekážky, ktoré sú najväčšie. Prvá z nich je to, že keď chcel ísť nahrávať svoju prvú pesničku do štúdia, tak mu to nedovolili a on sám povedal, že mál na mále a chcel skočiť z okna. Druhá hlavná prekážka bolo to, že mal hoci šťastné detstvo, no mal detstvo, kde mu nikto nikdy neveril a nepodporovali ho. To sú najväčšie veci, ktoré ho ovplyvnili ... Na konci bol záber, kedy vlastne jeho biologický otec povedal, že ho to mrzí a všetko začal vysvetľovať. Rytmus povedal, že mu to verí a odpustil mu ... Tiež veľmi silný moment bolo to, keď bol v Indii, kde išiel za svojimi predkami ( to mu zistili na UK v BA ). Tam bol za svojimi predkami, ktorí sa volajú " nedotknuteľní", čo je najnižšia vrstva obyvateľov. Bolo to veľmi zaujímavé ...

Celkovo celý film hodnotím veľmi pozitívne. Videla som aj recenzie, kde to ohovárali a hovorili na to zlé veci, ktorý po pozretí filmu nechápem. Hlavne to, že nepochopili podstatu filmu. " Toto nie je film, toto je život ...". Málo ľudí to pochopilo ... Toto bol naozaj život. Počas filmu sa mi stalo, že som si povedala, že by som to s ním nemenila. Naozaj nie ! Áno, má teraz autá, peniaze a žije si svoje, no na to, čo má, musel makať - aby to vôbec dosiahol. To je smutné na dnešných ľuďoch, že chcú všetko mávnutím čarovného prútika. To je nemožné ! On sa tiež musel vypracovať a to aj ukazuje vo svojom filme ! Je to legenda, ktorú uznávam ako osobu, že to celé dokázal. Klobúk dole .. Určite môžem tento film odporučiť a bežte sa naň pozrieť ! Stojí za to !

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a teším sa na ten ďalší článok. Zanechajte určite koment=ar či chodíte do kina a či sa chystáte alebo ste boli na tomto filme ! :) Teším sa na vaše komentáre ...

xoxo
Aďka