Haricamp 2014

Ahojte :)

Tak dnes je to článok o HARICAMPe. Sľúbila som článok a dala som vám na výber ako ho chcete. Tak nakoniec bude len jeden článok a spomeniem tam všetko dúfam. :) Idem teda na to :)

Tento tábor sa konal od 26.7. do 29.7. 2014 v Ječmínku pri Osvětimanoch. Ja som cestovala spolu s Momo. Išli sme autobus z Prievidze do Kyjova. Cesta nebola problematická, úplne v pohode. Kecali sme, pozerali hudbu. Z Kyjova sme išli do Osvětiman a tam sme stretli už aj iných camperov. Prišli sme na miesto okolo 11:00 hod.. Zapísali sme sa, vybavili sme papiere a išli sme sa ubytovať. Prvý dojem bol veľmi zmiešaný. Bolo to tak od sveta vzdialené. No prežili sme to ! Ja som bola na 8- lôžkovej izbe. Začali sme vlastne obedom. Na obed bolo kura s ryžou a kompótom. Polievka bola zemiaková a tie zemiaky si musela naozaj hľadať :))) Dali nás do skupín. Ja som bola šmolko. Mali sme tých najlepších vedúcich Ivana Mikliana a Lindu B. :) Naozaj ... v skupinke nás bolo 13 členov. Mali sme za úlohu vymyslieť pokrik. Vymysleli sme, nikto ho žiaľ nepochopil. Večer bol táborák ... Kapela Musitany Hope hrala pri ohni. Koncert bol naozaj dobrý. Zabavili sme sa, tancovali sme. Martin spieval Momo, potom aj mne. V tento deň vznikali aj vtipné situácie. Pri táboraku si Maťo sadol pred mňa a a pozeral sa. Ja som povedala: " Preruš sme to trápne ticho" a on na to " To nie je trápne ticho" a zostal sa usmievať :))) Martin však nebol na campe od začiatku. Prišiel až večer. S každým sa zvítal. Prišiel ku mne a k Momo. A spýtal sa nás prečo nemáme ružové tričká a ja na to : " Nemusí byť každý kopírka" :) Bolo to zo srandy tak to aj pochopil :D A on, " teraz sa cítim zle " povedal. Na tomto stredisku bola wifi, takže sme všetci boli online. Čo nebolo dobré pre komunikáciu. Pri ohni sa predstavovali teams. Ja som čítala tú našu. Naozaj som sa bála. Robili sme fotky kde sa len dalo ... Martin prišiel dať aj Dobrú noc. A ja som mu stihla dať oznamko :** :) Išli sma spať okolo 1:54 :)

Druhý deň .... Vstali sme o 6:15 hod.. Na raňajky bolo všetko možné, Ja som si dala rožok, salámu a nejakú zeleninu. Tento deň bol taký voľnejší. Pripravovali sme program a všetky záležitosti okolo. Neskôr bol obed. To sme mali zemiaky, mäso a šalát. Oddychovali sme. Podvečer sme sa presunuli na Ořechov. Ořechov bol naozaj kúzelný koncert. Bol geniálny !!! Prišli sme tam. Bol koncert vonku. Všetko super nazvučené. Začalo ale pršať. Tak to presunuli dovnútra. Tam hrali možno 10 minút a vypadla elektrina. Tak som zažila 2v1. Bol to najlepší koncert. Mne sa naozaj páčilo. Predskokana Martina robila Kika Šebíková. Krásna to baba. Martin sa zas cez koncert usmieval. čo veľmi rada vidím :) A to nie som sama. Potom sme išli späť do tábora. Tam sa konala after party. Od dnešného dňa som mala už campové tričko. Spať sme išli o 2:00 hod..

Tretí deň ... Vstali sme o 7:15 hod.. Na raňajky sme si zas mohli vybrať. Ja som si dala to isté. Dnes sa konala výuka s chalanmi z kapely. Všetky časti tejto výuky boli veľmi zaujímavé. Pokecala som si o VŠ a aj o iných veciach. Zistila som, že nikdy nebudem hercom a to, že si mám  stáť za slovom. Ďakujem Kika :) :* Som veľký trémista... no nevadí. Na obed boli cestoviny. Večer bol maškarný ples. To sme sa presunuli do kultúrneho domu. Ja som bola doktorka zamilovaných. Tu tímy robili program. My sme mali popolušku. Ja som držala písmeno "P" :))))))) :)))))) :)))))) Martin Harich bol za colníka. Som rada, že aj on bol maska. Naozaj ... klobúk dolu. Martin tancoval s Momo. Išli sme spať okolo 2:30 hod.. D´val dobrú noc.

Posledný deň ... Vstali sme o 7:25 hod.. Na raňajky bolo to isté. Bolo vyhlásenie výhercov. My sme skončili tretí. Vyhrali zlatonky. Rozdali nám MH veci. Nastalo fotenie. Fotili sme sa so všetkými. Lúčili sme sa postupne a dala som posledné oznamká. Na obed bol rezeň a zemiaky. Vlaďka, mi popriala úspešnú maturitu a vtedy mi došlo, že ich rok neuvidím. Až po maturite. Som je za to vďačná a vážim si to. A aj tento rok nás neminula situácia, kedy sme museli ísť cez okno. Hrali sme aj partičku ale späť k oknu.Ja, Momo a Terka sme išli z vonku, ostatní čakali vo vnútri. Ja som Momo vyhodila do okna. A v tom nás Maťo a Viki také pohľady :DDD Že ste normálne ??? :D Aj si nás odfotil. Ale na tie pohľady nezabudnem a my cez smiech, že nám vypadli kľučky. :DDD Toto bude naša tradícia. Čo sa týka cesty domov tak tá sa skomplikovala. Autobus, ktorý mal ísť nešiel. Čakali sme tam asi 4 hodiny. Potom sme išli vlakom do Uherského Hradišťa a z tade nás zobrali rodičia Momo. Vrátili sme sa domov, namiesto 20:00 hod. o 1:20 hod.. :) Krásna okružná cesta to bola ... Boli sme ale v strese. Prvýkrát sa nám to stalo. Moje "Ježiš Mária" sa stalo u Maťa legendárnym. :D Vždy to zopakuje. Keď sme mu volali tak nás nepoznal ... :D Ale to nám, nevadí :) :***

Ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali na tomto campe. Či návštevníci alebo organizátori. Všetci ste odviedli super prácu. Rada som spoznala aj nových ľudí ... :) Ďakujem za krásne 4 dni :) :** *

Posledná selfie na koniec :)

Dúfam, že sa vám článok páčil :)